Opony Kraków

Jeśli zależy ci na bezpieczeństwie jazdy, a także chcesz, by twoje auto służyło ci przez długie lata, warto jest wiedzieć,  jak sprawić, czy twoje opony są w dobrym stanie. Nie jest to trudne zadanie. Wystarczy, ze zwrócisz uwagę na bieżnik, ponieważ jego stan wskazuje na to, czy opona nadaje się jeszcze do użytku.

Wiele opon nowego typu posiada specjalny wskaźnik zużycia, dzięki któremu dowiesz się wiele na temat swoich opon. Jest to swego rodzaju pasek gumy, który przyczepiony jest w rowku opony. Jeśli opona jest jeszcze w dobrym stanie, taki wskaźnik nie wychodzi poza uwypuklenie opony. Jeśli za wskaźnik znajduje się na poziomie wybrzuszenia opony, powinnyśmy jak najprędzej udać się do warsztatu samochodowego lub wymienić opony na własną rękę. Opona to newralgiczny punkt każdego auta i od niej zależy to, czy będzie się nam prowadziło z przyjemnością. Wiele warsztatów oferuje wymianę opon, która nie należy do drogich usług, a wymian opon w takim miejscu, da ci gwarancje, że opony zostały nałożone poprawnie. Dlatego wszystkim kierowcom radzimy udanie się do najbliższego salonu. Najbliższy warsztat znajdziesz wpisując w przeglądarce hasło: opony Kraków albo opony Wrocław w zależności od miejsca, w który mieszkasz.

Historia ludzika z opon, który od ponad stu lat jest symbolem firmy Michelin, jest niezwykle ciekawa. Ta największa na świecie firma, produkująca opony wpadała na pomysł, żeby reklamować swoje produkty poprzez wykorzystanie wizerunku sympatycznego ludzika. Istnieje od już od przeszło 100 lat. Ostatnio pojawiły się pogłoski, że gumowy ludzik powinien zostać odchudzony, ponieważ nie przystaje do czasów, w których ceniona jest zgrabna sylwetka. Na zakończenie warto wspomnieć o niezwykle ciekawej postaci świata motoryzacji . Mowa oczywiście o ludzki Michelin. Z pewnością zabawny ludzik należy do najbardziej rozpoznawalnych ambasadorów marki. Po raz pierwszy pojawił się na plakacie firmowym marki Michelin, plakat ten przedstawiał wielkiego, tłustego ludzika złożonego ze stosu opon, który wznosił toast. Miał symbolizować wygodę i luksus podróżowania samochodami, wyposażonymi w opony marki Michelin. Według statystyk, co siódmy człowiek na świecie potrafi rozpoznać ludzika.

 

Comments are disabled for this post